- Anoniem22 november 2014 om 22:35
Hoi ik ben nu inmiddels 36 weken zwanger en zover ik weet gaat alles goed met mij baby maar toch zit ik elke dag ergens mee en dat is : ik kwam er pas achter met 20 weken dat ik zwanger was omdat ik tot en met toen ook nog gwn ongesteld werd, heb ik geblowt tot mij 20 week toen ik wist dat ik zwanger was ben ik ook gelijk gestopt ondanks dat ik al 3 jaar blow en er rare afkickkicken van kreeg, nu ben ik inmiddels 36 weken en heb het mezelf nog nooit vergeven en ik ben super bang dat ze bijv haar haargroei slecht is of haar hartje of iets niet goed groeit zelfs bang voor een wiegedood heb de raarste gedachten en ik hoop dat er moeders zijn die ook tot rond de 20 weken hebben geblowt maar hun kindje gwn gezond is.. Gr een bezorgde mama
1 reactieReagerenEllen22 april 2020 om 23:08Hoi anoniem, beetje hele late reactie maar
ik zit nu in de selfde situatie als jij ben 21 weken en ben er achter dat ik in verwachtibg ben. Ben nu een week gestopt en voel me prima. Maar heb dezelfde sorgen als jij toen inmiddels is jou kindje geboren en gegroeit en ben benieuwd hoe je het ervart mbt blowen
Reageren