Zoeken Vraag het forum

Ben ik zwanger??

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi!
    Vorige week donderdag heb ik een hele nacht moeten overgeven en heb ik diarree gehad, ik neem mijn pil normaal om 9u s’avonds dus mijn pil is eruit gekomen. Smorgens om half 8 heb ik hem opnieuw ingenomen (dus binnen de 12uur) en daarna heb ik niet meer moeten overgeven en 6uur later nog 2 keer diarree gehad. Nu heb ik maandag seks gehad omdat ik dacht dat het geen kwaad kon. Hij is wel niet in me klaargekomen maar maak me toch wat zorgen omdat ik overal lees dat je pil niet meer werkt als je ziek bent geweest.

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is alleen maar van toepassing als je binnen 4 uur na het innemen overgeeft of diarree krijgt.

Reageren
    Anoniem

Dus de veiligheid was niet verminderd door het overgeven dan? Alvast heel erg bedankt voor je reactie!! Want ik ben toch wel in paniek ik wil absoluut nog niet zwanger worden

Reageren
    John (moderator)

Nee dat was niet aan de orde. Je had sowieso op tijd een nieuwe pil ingenomen

Reageren
    Anoniem

Oké heel erg bedankt!!

Reageren
Reageer op: Ben ik zwanger??
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.