Zoeken Vraag het forum

Ben ik zwanger??

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Heel bang meisje

Hoi,
    Ik heb vorige maand een paar keer me pil weten vergeten te slikken. Ik heb toen de pil maar doorgeslikt en ben aan een nieuwe maand begonnen. Vorige week vrijdag heb ik seks gehad zonder condoom met mijn vriend. We waren allebei een beetje angstig dus haalde we maar een morning afterpil. Ik ben die dag (zaterdag) weer me pil vergeten en heb zaterdag avond wel mijn morning after pil geslikt. Daarna ben ik tot de dag van vandaag (5 dagen lang) mijn pil goed gaan slikken. Maar vandaag hebben we een beetje seks gehad zonder condoom (3 keer erin) hij is niet klaargekomen maar ik ben wel bang dat ik alsnog zwanger ben..
    Kunnen jullie me astjeblieft helpen?

3 reacties
    Reageren
    Alias

zolang jij de pil goed neemt is er geen probleem hoor. de map is niet goed als je het zo frequent neemt. zet gewoon een wekker zodat je je pil niet vergeet.

Reageren
    Anoniem

Ja maar is er kans op zwangerschap of niet? Ik heb 5 dagen de Pil achter elkaar goed geslikt

Reageren
    John (moderator)

Als je de morning pil gebruikt, ben je niet meer door de pil beschermd tot na de volgende stopweek. Van vandaag zul je niet zwanger raken

Reageren
Reageer op: Ben ik zwanger??
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.