- Anoniem11 juni 2016 om 19:52
Hallo
ik ga mijn verhaal zo kort mogelijk maken.Als eerste pakte ik de pil, Louise. Hier kreeg ik knobbels van op mijn benen, ben naar de dokter geweest en die schreef mij ontstekingsremmers voor. Mijn knobbels waren nog maar heel vaag, dus probeerde ik weer een andere pil, Annabelle. Net zoals de Louise kreeg ik weer knobbels. Ze hebben ook bloed genomen maar hebben niks gezien, heb ook een echo laten maken, maar daar zagen ze ook niks op! Ben er dus mee gestopt, de knobbels waren helemaal weg dus begon ik met de minipil, na 3 weken heb ik weer knobbels. (ik pak de minipil nu nog altijd)
Heb voordat ik aan de minipil begon een noodpil moeten nemen.De knobbels doen pijn als ik zit met gekruiste benen en als ik er over wrijf, soms krijg ik ook steken.
Weet iemand waar ik die knobbels van krijg? Of heeft iemand hier ook last van?
Groeten
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 juni 2016 om 21:08Het zijn dan blijkbaar toch de hormonen in de pil die de klachten veroorzaken.
Reageren
Ga terug naar de huisarts. Je zou eventueel een koperspiraaltje kunnen gebruiken als contraceptiemiddel.Anoniem18 juni 2016 om 13:04Het lag niet aan de minipil.
Ik slikte pilletjes voor tegen de pollen en die hadden blijkbaar invloed op mijn aders.Toch bedankt voor uw reactie.
Reageren



