Spotting gedurende pilgebruik

Online ZorgZus
  • #1

    Hallo allemaal
    Ik slik al zon 2 jaar de pil. Ben sinds een halfjaar over op een andere pil omdat ik bij de eerste veel last had van doorbraakbloedinhen. Meestal slik ik de pil door maar als ik merk dat ik last krijg van spotting zorg ok dat ik na de strip een stopweek inlas. Nou heb ik sinds 2 maanden eigenlijk altijd een klein beetje bloedverlies tijdens jet slikken van de pil. Het is echt heel weinig, soms is het zelfs alleen wat bruin maar ik heb dit wel elke dag. Ik dacht eigenlijk day het gewoon door de pil kwam
    Maar ben nu een beetje aan het twijfelen of er niet iets ergers zou kunnen zijn; is het verstandig om een uitstrijkje te laten maken? En als het wel aan de pil ligt: wat kan ik het beste doen?

    Reageer
    #2

    Dat is moeilijk te zeggen.
    Ga in ieder geval met de klachten naar de huisarts.

    Reageer
Reageer op: Spotting gedurende pilgebruik
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief