- Anoniem22 april 2016 om 05:47
Hallo!
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen want ik kan het aan niemand vragen.
Toen ik ongesteld ben geworden ben ik de eerste dag van de ongestelheid begonnen met het slikken van de pil (volgens de bijsluiter ben ik dan per direct beschermd). Ongeveer de 4e en 5e dag van mijn ongesteldheid heb ik seks gehad zonder condoom. Omdat ik het zekere voor het onzekere wou nemen heb ik circa 24 uur na de seks een morning afterpil genomen.
Dit is nu een week geleden, echter heb ik klachten zoals hevige stekende buikpijn en diarree (volgens de bijsluiter van de morning afterpil veel voorkomende klachten). Ik ben nog steeds aan het slikken met de pil en over ongeveer anderhalve week heb ik mijn stopweek.Zou het kunnen zijn dat ik zwanger ben?
En is het normaal dat ik een week na het gebruik van de morning after pil nog steeds hevige klachten heb?Ik hoop ontzettend op een reactie wat zit ontzettend klem!
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 april 2016 om 09:35De MAP was natuurlijk niet nodig geweest. Het zijn toch normale bijwerkingen van de MAP. De combinatie met het pas starten van de pil kan het dan nog wat verergeren.
ReagerenAnoniem22 april 2016 om 12:18Dankjewel Tandor! Kan ik nu ook stoppen met de pil? Om de klachten te verminderen (ik heb geen seks meer)
ReagerenJohn (moderator)
22 april 2016 om 17:00Het stoppen met de pil zal de klachten niet doen afnemen. Daar hoef je het niet voor te doen. Als je gewoon helemaal met de pil wil stoppen kan dat natuurlijk, maar ik raad het af als je dan toch voornemens bent om ze over 2 weken ofzo weer te starten.
ReagerenAnoniem22 april 2016 om 20:11Bedankt! Weet je ook hoe lang de klachten nog kunnen aanhouden?
Reageren