Home / Anticonceptie & abortus / Map
Je zou nu een zwangerschapstest kunnen doen
Ook ik heb een vraagje.. Slik al 14 jaar de pil.. Aantal weken geleden gewoon ongesteld geweest, daarna 7 dagen pil geslikt maar door omstandigheden 3x vergeten in tweede week, waarna ik weer ongesteld werd.. Stopweek gehouden en maandag weer gaan slikken.. Vrijdag sexueel contact gehad, zondag toch maar MAP gehaald en pil door blijven slikken. Afgelopen zondag weer sexueel contact gehad (zit gewoon aan de pil) maar sinds woensdag steken rechts in m'n onderbuik/zij, wat soms leidt tot borrelen en winderigheid, wat meer afscheiding en sinds vanavond gevoelige borsten.. Kans op zwangerschap of is mijn hormoonhuishouding in de war en bereidt mijn lichaam zich voor op menstruatie? Thanks!
We hebben vanmorgen een zwangerschaptest gedaan en ging direct al naar de negatief. Streep was goed duidelijk.
Nog niet ongesteld geworden, denk eraan om naar de dokter te gaan voor een afspraak.
Testen blijven negatief.
Blijven de testen ook negatief stel als je een buitenbaarmoeders zwangerschap hebt ?
Het voelt raar om niet ongesteld te worden
Als je twijfelt zou ik zeker naar de huisarts gaan.
Dat je test negatief is, wil niets zeggen.
Ik heb een test gedaan, en mijn test was negatief (ik was optijd ongesteld, had enkel minder bloedverlies).
Omdat ik me zorgen maakte naar de huisarts gegaan en om een bloedtesten gevraagd,
Bleek dat ik 10 weken zwanger was
Heftig! Blijkt toch dat testen niet altijd zekerheid geeft. Is wel alles goed met uw baby ?
Je zit zo over alles in. Verder na te denken en ikzelf denk dan aan een buitenbaarmoederlijkse zwangerschap.
Omdat mijn menstruatie nog niet is begonnen. De laatste was op 8 januari. Feb heb ik een dag bruine bloed verlies gehad. Ik ben niet duizelig of andere klachten. Het is meer dat ik er enorm mee zit wat het kan wezen. Er is iets mis.
Kan een bloedtest zien of je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb ??
Ben je dan ook al bij de dokter geweest omdat je er enorm mee zit?
Nee nog niet omdat ik dacht dat de menstruatie wel zou komen, de testen zijn negatief. Maar nog steeds niks.
Maar ik maak morgen een afspraak.
Moet donderdag naar de huisarts. Ben benieuwd wat hij zegt.
Maar weet iemand of je nu ook achter kunt komen of je wel je eisprong krijgt en vruchtbare dagen.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!