- Anoniem15 november 2015 om 11:18
Hallo,
Sinds 2 maanden zit ik, op aanraden van mijn huisarts, weer aan de pil na 3 jaar gestopt te zijn.
Ooit was ik gestopt doordat ik klachten kreeg en mij heel ziek voelde. De eerste dagen na het innemen heb ik alleen maar gekotst en een misselijk gevoel gehad. De afgelopen maanden is het niet beter gegaan. De klachten zijn misselijkheid, hoofdpijn tot migraine, borrelende darmen, buikpijn en spugen.Nu ben ik heel bang dat ik straks weer heel ziek ga worden als jarem geleden, wat ook plots gebeurde na 7 jaar de pil goed gebeuikt te hebben. Heeft iemand hier ervaring mee? Moet ik iets anders proberen? Ik wilde eigenlijk aan de prikpil, maar mijn huisarts raadde mij dit af en een spiraaltje lijkt mij zeer onprettig.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 november 2015 om 12:03Schijnbaar verdraag je de pil niet….als het de hormonen zijn die de problemen veroorzaken zou je een koperspiraal kunnen overwegen.
ReagerenAnoniem20 november 2015 om 15:24Ik heb nu ook mijn stopweek gehad. Deze was ook anders dan normaal. De eerste dag verloor ik alleen transparante slijm en de andere dagen had ik alleen een beetje bloed bij het afvegen.
Kan het te maken hebben met mijn hormonen dat mijn menstruatie nu in de war is of kan er iets mis zijn daarbeneden? Zijn deze klachten afspraakwaardig om mee aan te kloppen bij de huisarts?
ReagerenJohn (moderator)
20 november 2015 om 15:29Het lijken toch vrij normale klachten.. Dat kan een keer voor komen.
Reageren
Als de volgde menstruatie weer zo verloopt of er tussendoor klachten optreden, ga dan naar de huisarts.