- Anoniem16 december 2014 om 12:54
Hallo,
Ik zit met een probleem waar mijn vriend en ik niet uitkomen.. Ik heb 2 jaar lang een mirenaspiraaltje gehad en heb die er 4 maand geleden uit moeten halen, omdat het niet goed zat en veel pijn veroorzaakte. Voor het spiraaltje heb ik 7 jaar aan microgynon 30 gezeten. Ben overgestapt van pil naar spiraal, omdat ik heel erg last had van mijzelf ellendig voelen.. Tijdens spiraaltje had ik hier geen last van alleen meer last van buikkrampen. Nu ben ik na verwijdering van spiraaltje weer aan microgynon 30 begonnen. Echter voel me weer zo ellendig dat we besloten hadden iets anders te zoeken. Ben bij huisarts geweest en die kwam met prikpil. Het enige probleem nu is dat mijn vriend en ik volgend jaar (eigenlijk binnen 3 maand) willen proberen om zwanger te worden.. Prikpil is dus geen optie.. Alleen terug naar de anticonceptiepil wil ik ook niet.. Momenteel gebruik ik niets en hebben we eigenlijk seks met voor het zingen de kerk uit.. Ik gebruik geen condooms omdat ik niet tegen latex kan en seks met condooms 10x niets vind. Heeft iemand van jullie een tip wat ik kan doen qua amticonceptie waar nauwelijks hormonen inzitten?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
16 december 2014 om 16:26Omdat je een aantal dingen niet goed verdraagt wordt het wel moeilijk.
Reageren
Op onderstaande site zijn alle mogelijkheden beschreven.
http://www.anticonceptiemiddelen.info/