- Anoniem27 februari 2014 om 08:51
Vrijdag 14 febr ben ik begonnen met een nieuwe strip, meestal slik ik de pil om 22.30-23.00
Maandag avond ben ik de pil vergeten, deze heb ik dinsdag om 11.30 geslikt (Die zondag heb ik de pil wat eerder genomen, omdat ik vroeg op bed ging).
Enkele dagen ervoor en erna wel seks gehad, omdat ik las dat er bij 1 pil vergeten geen verdere maatregelen nodig zijn. (na verder ‘onderzoek’ andere berichten gelezen, dus weet hoe naïef)
Die zondag was ik de hele middag wat misselijk, ’s avonds overgeven. Dagen erna ook (met vlagen) misselijk (en duizelig/hoofdpijn), opgezet gevoel en steken onderin m’n buik en erg veel last van lucht opboeren.Zou het kunnen dat ik zwanger ben, of gewoon last heb van een buikgriep. Las namelijk ook ergens dat je na de bevruchting misselijk kunt zijn.
Mijn vriend en ik hebben het er over gehad en als ik wel zwanger ben is het van harte welkom1 reactieReagerenJohn (moderator)
27 februari 2014 om 14:36Pil vergeten in de eerste week van een pilstrip: vergeten pil alsnog innemen, de strip afmaken volgens het schema en 7 dagen lang condooms gebruiken. Als je 2 dagen voordat je de pil hebt vergeten zonder condooms hebben gevreeën dan kan je zwanger zijn en moet je zo snel mogelijk contact opnemen met de huisarts voor advies.
Reageren