- Anoniem18 februari 2014 om 19:39
Normaal slik ik de pil altijd rond 18:00.
Dinsdags moest ik weer beginnen dat heb ik ook gewoon gedaan, maar ben hem zondag per ongeluk vergeten. Ik kwam daar maandagavond achter toen ik de pil van maandagavond moest innemen heb hem toen samen ingenomen ook rond 18:00.
Ik zat dus nog in de 1ste week.
Heb ik nu een grote kans op zwangerschap?
Ik heb zaterdagochtend wel seks gehad, hij is niet in mij klaargekomen.5 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 februari 2014 om 20:17Dat je de pil alsnog hebt ingenomen was goed. Maar je had dus wel de eerste zeven dagen daarna een aanvullende anticonceptiemiddel moeten gebruiken. Als er geen zaadlozing is geweest zal er niets aan de hand zijn.
ReagerenAnoniem18 februari 2014 om 20:37Hoi Tandor,
Ik had de dag ervoor seks gehad.
(dus zaterdagochtend seks gehad en zondagavond pil vergeten, 1ste week)
Niet dat ik de week erna seks heb gehad.11 feb begonnen met de nieuwe strip na de stopweek. 15 feb seks gehad, 16de vergeten. 17 feb de pil van 15 en van 16 feb genomen rond 18:00 wat ik altijd doe.
ReagerenJohn (moderator)
18 februari 2014 om 20:50Dat zou op zich wel verschil kunnen maken. Maar aangezien er geen zaadlozing is geweest zal er niets aan de hand zijn.
ReagerenAnoniem20 februari 2014 om 08:03En het voorvocht dan? Als dat er is geweest.
Reageren
Ik ben zo bang dat ik zwanger ben.John (moderator)
20 februari 2014 om 09:11In voorvocht zitten in principe geen levende sperma cellen.
Reageren