- Anoniem21 september 2013 om 16:35
Hallo allemaal,
Ik slik al ongeveer 7 jaar de pil.
normaal gezien wordt ik ongesteld op de 3e / 4e dag nadat ik ben gestopt.
Nu heb ik al 1 stopweek gehad dat het pas op de e dag door kwam. Nu het punt waar ik me zorgen om maak. De laatste stopweek leek het wel op ik niet ongesteld werd alleen een heel klein beetje oud bloed op de 6e dag, 7e dag niets meer. Ben gewoon weer de pil gaan slikken zoals het hoort, en de 2e dag dat ik pil slikte heel klein beetje rood bloed verlies. Nu zit ik alweer in de 3e week van mijn strip en heb enorm veel witte afscheiding sinds mijn eerste week. Is mijn pil niet sterk genoeg meer of zou er iets anders aan de hand zijn?P.S. kan geen infectie / Soa zijn..
Wie helpt me uit mijn onzekerheid!
4 reactiesReagerenTandor121 september 2013 om 16:45Heb je geen last met plassen? Jeuk of pijn?
ReagerenAnoniem22 september 2013 om 06:40Nee heb voorderest nergens last van!
ReagerenTandor122 september 2013 om 17:53De klachten die je hebt passen eigenlijk wel bij de bijwerkingen van de pil. Ook al gebruik je de pil al 7 jaar. Ik zou maadviseren om de strip af te maken en dan te kijken hoe het gaat. Heb je dan nog steeds problemen, ga dan langs bij de huisarts en vraaqg eventueel om een andere pil.
ReagerenAnoniem22 september 2013 om 17:58Bedankt voor je bericht, ga ik inderdaad maar even afwachten! was een beetje geschrokken omdat mijn ongesteldheid lang uitbleef en schijnbaar veel afscheiding ook bij een zwangerschap schijnt te horen..
Reageren