- Anoniem7 september 2013 om 15:40
Hallo iedereen, ik heb een vraagje. Ik ben aan de pil voor zo’n 7 maanden en ik heb dit keer voor de eerste keer 2 strips achterelkaar doorgeslikt zonder een stopweek in te lassen, het probleem is dat ik in deze laatste weken van me 2e strip erg veel borstpijn heb. Naast dat ben ik ook nog eens best emotioneel de laatste tijd. Mijn vraag luidt dan: is dit normaal dat dit gebeurt tijdens de eerste keer doorslikken..? Hebben anderen dit ook meegemaakt? Of moet ik me echt zorgen gaan maken? Alvast hartstikke bedankt voor de mensen die me willen helpen!
5 reactiesReagerenTandor17 september 2013 om 17:53Het is zeer onwaarschijnlijk dat het door het doorslikken van de pil wordt veroorzaakt.
Reageren
Zijn er misschien andere stress factoren die de klachten zouden kunnen veroorzaken?Anoniem7 september 2013 om 19:22@Tandor1
Ja, ik ben nog maar 16 en soms doet het pijn door het groeien.. Kan dat het ook zijn?
ReagerenTandor17 september 2013 om 19:59Het is heel goed mogelijk dat het groeipijnen zijn.
Reageren
Als je je daar zorgen over maakt, is het misschien goed om even bij de huisarts langs te gaan.Anoniem7 september 2013 om 22:57@Tandor1
Ik maakte me eigenlijk meer zorgen over een onverwachtse zwangerschap.. Maar ik heb de pil elke avond netjes geslikt dus dat kan niet
ReagerenTandor18 september 2013 om 20:17De klachten die je hebt wijzen in ieder geval zeker niet op een zwangerschap. Dat is ook zeer onwaarschijnlijk als je pil trouw hebt genomen.
Reageren