Zoeken Vraag het forum

Pijn bij doorslikken pil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ann

Hoi
    Ik slik nu mijn pil door omdzt ik opreis was maar toen pakte ik men pil niet altijd op het zelfde uur wel nog steeds savonds ik heb ook last gehad van diaree en heb seks gehad met mijn vriend en zonder condoom.

Ik heb erg veel buikpijn zoals bij mn menstruatie ook heb ik heel pijnlijke tepels en zwaardere en grotere borsten ik ben ook erg misselijk en telkes moe. Zou dit kunnen wijzen op een zwangerschap?

Alvast bedankt voor jullie hulp

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Om daar achter te komen zul je toch een zwangerschapstest moeten doen

Reageren
    Catootje

Gebruik van de pil onderdrukt je eigen hormonen, bevordert oestrogeendominantie . Dit kan klachten geven en misschien extra als je de pil doorslikt.

Reageren
    Ann

dat weet ik maar dat kan nu nog niet meteen en aangezien ik nog jong ben wil ik echt geen zwangerschap en ik dagt mss weet hier iemand raad een zwangerschapstest ga ik zowiezo doen

Reageren
Reageer op: Pijn bij doorslikken pil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.