- anoniem29 juli 2021 om 14:24
Ik zit midden in mijn strip en wil graag een stopweek inlassen vanwege nieuwe medicijnen die niet samen gaan met de pil. Ik heb maandag gemeenschap gehad en dinsdag en woensdag nog de pil gehad. Donderdag (vandaag) wil ik hem niet meer nemen. Kan ik dan nog zwanger worden van de maandag en moet ik er vandaag nog een slikken of kan dat geen kwaad meer?
John (moderator)
29 juli 2021 om 18:32Je moet ze toch minimaal 2 weken hebben geslikt voordat je een stopweek kunt starten
ReagerenVraagje10 januari 2022 om 09:19Gisterochtend laatste pil gehad en gisternacht (onveilige) seks gehad. Ben ik nog beschermd tegen zwangerschap?
ReagerenJohn (moderator)
10 januari 2022 om 17:26Als je de pil goed gebruikt, ben je ook in de stopweek gewoon beschermd
ReagerenI.18 januari 2023 om 09:18Heb de pil voor de 3de x doorgeslikt , wil graag een stopweek inlassen. Gister heb ik seks gehad en vanochtend nog de pil genomen. Kan ik morgen gewoon een stopweek inlassen zonder zwanger te worden?
Reagerendorien18 januari 2023 om 10:23ja, je bent in de stopweek ook gewoon beschermd
ReagerenJohn (moderator)
18 januari 2023 om 22:11Ja dat kan
ReagerenLoes4 maart 2024 om 20:15Ik heb gister seks gehad zonder condoom en mijn laatste pil geslikt. Is dit veilig om nu ongesteld te worden of moet ik doorslikken?
ReagerenJohn (moderator)
4 maart 2024 om 20:23Als je de pil goed gebruikt, ben je ook in de stopweek gewoon beschermd
ReagerenLoes5 maart 2024 om 02:42Ik slik de pil nu al twee maanden netjes iedere dag rond hetzelfde tijdstip door. Ik heb eergister seks gehad waarbij hij even in mij is geweest zonder condoom maar in mij is klaar genomen met condoom. Een aantal uren na de seks heb ik mijn laatste pil geslikt. Is dit veilig om nu ongesteld te worden of moet ik doorslikken?
ReagerenJohn (moderator)
5 maart 2024 om 19:22Die vraag heb je gisteren ook al gesteld en daar ook antwoord op gehad.
ReagerenAnoniem19 januari 2025 om 20:01Ik ben gestopt met de pil 3 januari en was 10 januari klaar met ongesteld zijn heb gelijk sex gehad en 14 en 15 januari sex gehad kan ik nu zwanger zijn heb sinds 18 januari enorme last van mijn borsten ben ik zwanger? Ik moet 31 januari weer ongesteld worden
ReagerenJohn (moderator)
19 januari 2025 om 22:33Ja je zou dan zwanger kunnen raken
ReagerenSuus20 januari 2025 om 09:08Maar na minder dan 10 dagen kun je echt nog geen zwangerschapssymthomen hebben
ReagerenSi1 april 2025 om 18:29Hallo, ik heb 3 weken de pil (microginon)geslikt. Ik heb vorige week zondag middag onveilig gedaan en me vriend is gekomen in mij. Zondag ochtend was de laatste pil van de strip. Maandag dus is begin van stopweek. Het is nu dinsdag. Ben ik beschermd nu of moet ik morning afterpil gaan halen? Ik ben nooit zwanger geworden met vorige relatie. Ik weet niet wat ik moet doen
Reageren