Zoeken Vraag het forum

HELP! Morning-afterpil genomen, maar nu snap ik er niks meer van.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • hermosa

Hallo beste mensen.

Vorige week donderdag heb ik tijdens een date met een leuke jongen sex gehad. We hebben een condoom gebruikt maar ik vertrouwde de boel niet, had het gevoel dat hij was gescheurd vanwege de rommel op het matras.

Op het moment dat ik sex had was ik net aan het einde van mijn menstruatie *dus vrijwel geen bloed meer*

Toen ik die ochtend sex had wat rond 9 uur was ben ik die middag gelijk uit voorzorg naar de apotheek gegaan en dat was tegen een uur of 3 en heb toen de morning afterpil gekocht + direct ingenomen.

Nu inmiddels een week later, ben ik weer ongesteld, ik ben heel erg misselijk, en ik bloed heel donker bruin bloed, dik en stroperig niet helder, en er zitten bij het “afvegen” na het plassen zelfs “stukjes” in.

Ik vraag me af wat dit kan betekenen. Kan ik zwanger zijn, is dit normaal?

Ik kon er weinig over vinden op het internet, ik hoop dat iemand me kan helpen en advies kan geven.

Het was trouwens een one-night-stand, dus ik hoop niet dat ik er wat aan over heb gehouden.

Groetjes,

Hermosa

4 reacties
    Reageren
    anoniem

Niks aan de hand,, je cyclus is even overhoop gebracht, je word vanzelf weer ongesteld, heb het zelf ook gehad.. no stress!!

Reageren
    Emma

Precies, door de MAP is je cyclus veranderd. Gebruik de komende tijd dus condoom, maar je bent niet aan de pil kan ik opmaken uit je verhaal?

Groetjes

Reageren
    Jasmijn

Help ik heb onveilig sex gehad hij heeft het wel optijd eruit gehaald maar ik vetrouw de boel niet helemaal. ik heb de volgende dag meteen een morning-afterpil ingenomen van ellaone ik maak me zorgen wat nu ?

Reageren
    John (moderator)

Tja… je zult even moeten afwachten. 14 dagen na de seks kun je een zwangerschapstest doen. Maar ik acht de kans op een zwangerschap eigenlijk bijna 0

Reageren
Reageer op: HELP! Morning-afterpil genomen, maar nu snap ik er niks meer van.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.