- Alicelee2 december 2011 om 14:35
Goedemiddag,
Ondanks dat ik hoop en ergens denk te weten dat er niks aan de hand is wil ik toch graag een second opinion van iemand omdat ik mezelf sinds dit weekend heel erg op zit te draaien.
Ik slik al ongeveer 4 jaar de pil en zat vorige week in mijn stopweek.
De laatste pil had ik donderdag 17 nov. om 23.00u ingenomen dus mijn nieuwe pil
had ik op vrijdag 25 nov om 23.00u in moeten nemen ( toch? 7 dagen ).Nu was ik vrijdag uit en mijn pil vergeten mee te nemen, heel stom van mezelf heb ik die avond seks gehad zonder condoom en dus zonder pil. Toen ik om half 6 ’s ochtends thuis kwam heb ik meteen de pil genomen. De pil die ik eigenlijk 7 uur eerder in had moeten nemen.
Omdat ik me de volgende ochtend wel voor mijn hoofd kon slaan ben ik om 10.30 meteen de morning after pil gaan halen en heb ik die om 11/12u geslikt. Verder ben ik nu gewoon elke dag mijn pil om 23u aan het innemen.
Ik heb er nog al een handje van mezelf helemaal mentaal gek te maken en had dag 1 van mijn morning after nergens last van maar vanaf dag 2 tot nu ( klein weekje) af en toe last van kleine kramp in mijn onderbuik, weg blijven van eetlust (ik gok door stress), vermoeidheid en dus lichte misselijkheid (niet in de ochtend maar overdag).
Ik weet dat het dom was om zonder een condoom te vrijen en heb dus ook meteen een afspraak voor een SOA test gemaakt.
Maar kan iemand mij toevallig vertellen hoe ze over deze situatie denken?
Zijn de bijwerkingen normaal door de grote hoeveelheid hormonen (pil+morningafterpil)?
(ik had ook veel bijwerkingen toen ik net aan de pil begon)En word ik gewoon ongesteld in mijn nieuwe stopweek van de pil (over nog nog. 3 weken)?
of moet ik nu eigenlijk al iets van bloedverlies merken?Alvast heel erg bedankt!
Gr
Alice
2 reactiesReagerenMeisje43 juni 2013 om 08:43Ik heb gister de morning afterpil gehaalt en ik heb ook eerge buikpijn en misselijkheid dus ik denk dat je je daar geen sorgen over moet maken
ReagerenKim3 juni 2013 om 14:45Maar je hebt de vergeten pil toch binnen 12 uur ingenomen? Dan had je helemaal geen MAP hoeven te slikken.
Reageren