Zoeken Vraag het forum

Misschien zwanger na Morning after pil?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hey
    Ik ben 16 en heb vorrige week seks gehad. Ik hoorde die dag daarna ongesteld te worden, jammer genoeg was de condoom gescheurt, we zijn er snel genoeg achter gekomen en mijn vriend is niet in me klaar gekomen. Ik heb 18 uur daarna de map geslikt. Deze is van 95% zekerheid
    Na twee dagen ben ik ongesteld geworden, soms was er heel even dat er niks kwam maar dan weer wel. Ik ben normaal gesproken tussen 6 en 7 dagen ongesteld alleen deze keer maar 5. Een paar uur na ik dacht niet meer ongesteld te zijn kwam er nog een klein beetje rood. Nu is het een dag verder en heb ik midden op de middag een heeeeel klein beetje bruin in mijn onderbroek. Mijn schaam lippen zijn ook heel vochtig ( awkard ) in ieder geval mijn vraag is dus is er een kans dat ik zwanger ben ondanks ik mijn menstruatie heb gehad? ( Althans ik ga er van uit dat het een menstruatie was)
    Alvast Bedankt voor een antwoord!

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

De kans op een zwangerschap is wel heel erg klein, eigenlijk nihil.
    Je menstruatie kan best wel een iets later komen en wat minder zijn.

Reageren
Reageer op: Misschien zwanger na Morning after pil?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.