- Jesken8918 augustus 2025 om 18:58
Hoi, ik heb een vraagje. Ik krijg maar geen duidelijk antwoord. Vorige woensdag heb ik een mirena spiraal laten plaatsen. Gisteren zijn er 2 weefselachtige afscheidingen meegekomen met mijn menstruatie. Op zich heb ik verder weinig last. Wat bloedverlies en soms wat onderrugpijn en beetje krampen. Maar dat ene ding was toch wel een 7 tal cm gok ik 🙈. Had eerst naar hap gebeld, die zeiden o dat is raar morgen even overleggen met huisarts, vandaag naar huisarts gebeld. Hmmm klinkt raar bel even met verloskundige die hebben hem geplaatst. Deze zijn telefonisch niet meer te bereiken vandaag. Heeft iemand dit ook eens gehad?
3 reactiesReageren
Peter (huisarts)
19 augustus 2025 om 11:31Lijkt me gewoon een stolsel. Geen vrucht (zak) oid.
Reageren
Is er tevoren ook een zwangerschapstest verricht?Jesken8919 augustus 2025 om 19:53Het is zeker fmgeen stolsel. Als je erop duwt valt het niet uit elkaar. Het voelt echt heel stug en vlezig aan 🙈. Heb ondertussen assistente van verloskundige aan de lijn gehad. Zij denk dat het een deel van baarmoederwand is. Kan normaal zijn maar ze gaat het overleggen met verloskundige zelf.
ReagerenJesken 8919 augustus 2025 om 19:56En zwangerschap kan niet.
Reageren