- IXI15 augustus 2016 om 12:44
Hallo allemaal,
Inmiddels 21 weken geleden ben ik door middel van een (ongeplande) keizersnede bevallen van een gezond zoontje. Op advies van de gynaecoloog zou er na 10 weken een spiraaltje geplaatst kunnen worden. Deze heeft de gynaecoloog gezet en had er weinig last van. Wel bleef ik bloed verliezen. Toen daar na een week of twee ook buik en rug krampen bij kreeg toch even gebeld met de gyn. Die wilde toch even een echo maken om te kijken of spiraal goed zat. Gelukkig zat alles goed! Na 6 weken kreeg ik de reguliere nacontrole. Nogsteeds verloor ik (veel) bloed en had ik krampen. Spiraal zag er goed uit maar voor de zekerheid ook even naar de eierstokken gekeken. Daar zag hij een cyste van zo’n 4cm. Kon verder geen kwaad zei hij maar daar kon de kramp wellicht vandaan komen.
Nu 11 weken na het plaatsten van de spiraal ben ik twee keer een stuk weefsel (ofzo) verloren. Had de 24 uur ervoor ook weer verschrikkelijke krampen en bloedverlies. Toen het weefsel eruit was is het bloeden zo’n 24 uur gestopt… Nu begint het weer lichtroze te worden…
Ivm vakanties kan ik volgende week donderdag pas bij de gynaecoloog komen.
Iemand die me kan helpen?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 augustus 2016 om 15:41Dat zijn stukjes baarmoederslijmvlies die loslaten in de baarmoeder. Op zich hoeft dat geen probleem te zijn. Maar wel volgende week naar de gynaecoloog. Mochten de klachten erger worden ga dan naar de huisarts en vraag om een spoedverwijzing voor de gynaecoloog
ReagerenIXI15 augustus 2016 om 16:32Bedankt Tandor voor je reactie! Hopelijk blijft het bij deze kramp
Reageren