- K21 december 2016 om 20:09
Hoi.
Ik heb voor paar maanden geleden een spiraal laten zetten opnieuw omdat de vorige niet goed zat dat wist ik ivm bloedingen.
Ik heb door de nieuwe spiraal geen klachten gehad en ondertussen al 1x ongesteld geweest.
Ik heb afgelopen zondag beetje te harde sex gehad mijn vriend is best groot geschapen. Nu voel ik steeds pijn in mijn onderbuik … alleen een klein stukje dus denk maar baarmoedermond.
ik heb gister een kleine bloeding gehad 1x en toen was het ook weer over.
Ik wou net voelen of die nog goed zat ging ff lezen hoe het moest maar toen voelde ik dat het opgezwollen is van binnen. Ik draag tampon voor de zekerheid als ik bloed verlies. Dus als ik een volle blaas krijg dan kan ik moeilijk lopen.Kan iemand mij vertellen wat het kan zijn want denk haast niet dat de spiraal verkeerd zit omdat ik geen bloed verlies.
De vorige keer verloor ik bloed zoals voorheen gewoon heftig. Nu niks.alvast bedankt 🙂4 reactiesReagerenK.21 december 2016 om 20:13Mijn vriend zei ook dat ie hem bijna niet meer voelt.
ReagerenJohn (moderator)
21 december 2016 om 20:50Ik kan het eerlijk even niet meer zo goed volgen…wel bloed, geen bloed, wel tampon…
Reageren
Ga met de klachten naar de huisarts en laat ernaar kijken.K.21 december 2016 om 21:03Sorry.
Ik verloor gister een klein beetje een druppeltje. En niet meer gehad ook.
Reageren
ik heb best een beetje een trauma overgehouden als het ok bloeden gaat. Voor dat ik.überhaupt aan een spiraal dacht bloedde ik gigantisch veel moest bloed bij krijgen in het ziekenhuis. Ijzer was 4.8.
Vandaar dat ik een tampon in dOe wanneer ik bloed zie dan heb ik overzicht hoeveel ik bloed enz. Beetje rampzalig maarja.John (moderator)
21 december 2016 om 21:25aha…
Als je maar niet onnodig tampons gebruikt. Dat is niet zo heel goed..
Reageren
Als je nog pijnklachten hebt, ga dan wel even naar de huisarts.