Zoeken Vraag het forum

Spiraal en opgezwollen vagina.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • K

Hoi.

Ik heb voor paar maanden geleden een spiraal laten zetten opnieuw omdat de vorige niet goed zat dat wist ik ivm bloedingen.

Ik heb door de nieuwe spiraal geen klachten gehad en ondertussen al 1x ongesteld geweest.

Ik heb afgelopen zondag beetje te harde sex gehad mijn vriend is best groot geschapen. Nu voel ik steeds pijn in mijn onderbuik … alleen een klein stukje dus denk maar baarmoedermond.
    ik heb gister een kleine bloeding gehad 1x en toen was het ook weer over.
    Ik wou net voelen of die nog goed zat ging ff lezen hoe het moest maar toen voelde ik dat het opgezwollen is van binnen. Ik draag tampon voor de zekerheid als ik bloed verlies. Dus als ik een volle blaas krijg dan kan ik moeilijk lopen.

Kan iemand mij vertellen wat het kan zijn want denk haast niet dat de spiraal verkeerd zit omdat ik geen bloed verlies.
    De vorige keer verloor ik bloed zoals voorheen gewoon heftig. Nu niks.alvast bedankt 🙂

4 reacties
    Reageren
    K.

Mijn vriend zei ook dat ie hem bijna niet meer voelt.

Reageren
    John (moderator)

Ik kan het eerlijk even niet meer zo goed volgen…wel bloed, geen bloed, wel tampon…
    Ga met de klachten naar de huisarts en laat ernaar kijken.

Reageren
    K.

Sorry.

Ik verloor gister een klein beetje een druppeltje. En niet meer gehad ook.
    ik heb best een beetje een trauma overgehouden als het ok bloeden gaat. Voor dat ik.überhaupt aan een spiraal dacht bloedde ik gigantisch veel moest bloed bij krijgen in het ziekenhuis. Ijzer was 4.8.
    Vandaar dat ik een tampon in dOe wanneer ik bloed zie dan heb ik overzicht hoeveel ik bloed enz. Beetje rampzalig maarja.

Reageren
    John (moderator)

aha…

Als je maar niet onnodig tampons gebruikt. Dat is niet zo heel goed..
    Als je nog pijnklachten hebt, ga dan wel even naar de huisarts.

Reageren
Reageer op: Spiraal en opgezwollen vagina.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.