Zoeken Vraag het forum

Prikpil, wie heeft ervaring?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lady

Halloo,

Ik had eigenlijk even een vraagje aan de mensen die ook aan de prikpil zitten of hebben gezeten en het net zo hebben meegemaakt als ik nu mee maak.

Ik zit nu zo 6/7 maanden aan de prikpil en heb 2 weken terug me 4e prik al gehad, eigenlijk had ik pas me 2e moeten hebben. Maar aangezien de prikpil niet echt werkt bij mij krijg ik meerdere prikken. Ik ben namelijk vanaf de eerste prikpil alleen maar ongesteld, hooguit ben ik nu bijelkaar 4 weken niet ongesteld geweest en de rest van de 6/7 maanden wel.

Ik lees veel op internet over dit onderwerp en veel zeggen dat je er niet mee moet wachten en contact moet opnemen met je huisarts, alleen mijn huisarts zegt dat het normaal is.
    maar volgens mij is het niet normaal dat je 6 maanden alleen maar ongesteld bent.

Is er iemand die dezelfde klachten heeft als wat ik heb, en kan je me misschien goed advies geven dan hoor ik het echt graag.
    Want ik ben ten einde raad !!

Groetjes..

1 reactie
    Reageren
    Lady

Heelllooo??

Is er dan helemaal niemand hier die een beetje verstand heeft met de prikpil? Of ben ik de enigste die hem heeft ..

Ik zou echt graag wat advies willen horen van iemand die zelfde meemaakt als mij..

Reageren
Reageer op: Prikpil, wie heeft ervaring?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.