Hi
Ik ben in week 1 van mijn doorslikpil 3pillen vergeten door de chaos van de verhuis. Nu kwam ik er pas de dag nadien achter toen ik mijn pil ging nemen, ik heb toen gisteravond 2 pillen genomen (pil van dag ervoor en van gisteravond, uiteraard was dit langee dan 12h ertussen want het was op mijn gewone slikuur)
Ik heb ook seks gehad die dagen, moet ik nu noodpil halen? Of ben ik gewoon beschermd.
En moet ik nu na deze strip best nog een strip slikken of kan ik gewoon een stopweek nemen?
Even (online) je bijsluiter opzoeken.
Daar staat dat allemaal precies in beschreven.
En anders even googlen,dergelijke informatie kun je makkelijk zelf vinden
Ik lees online verschillende info… ik zie op sommige sites staan dat ik de regels van week 3 moet volgen en op andere dat ik de regels van weej 2 moet volgen bij doorslikken en mijn bijsluiter heeft nergens vermeld staan hoe het zit bij doorslikken want ik heb deze namelijk volledig doorgelezen anders zou ik niet om raad vragen op dit forum🤷🏻♀️
Volgens mij had je de vraag al eerder gesteld in een ander topic.
Als je de pil doorslikt gelden de regels zoals die zijn bij pil vergeten in week 2
Oei, ik heb geen ander topic geopend.
Oke dus dan heb ik juist gehandeld en ben ik nog beschermd als ik het goed voor heb?
Ik kan dan gewoon ern stopweek houden hierna of beter doorslikken.
Je bent beschermd en je kunt een stopweek houden