- Annais3 april 2022 om 00:59
Beste
Ik heb echt uw hulp nodig 😐
Ik neem echt al een paar jaren de pil dit is een Drosana 30 van 21pillen en neem die altijd voor het slapen gaan (altijd 2strips meteen na elkaar en dan stopweek) en vergeet die normaal nooit!Nu zit ik vandaag(zaterdagavond) normaal aan dag 12 (ben vorige week dinsdagavond terug begonnen.) Maar nu zie ik tot mijn grote schrik dat mijn strip nog maar op vrijdag zit…. En waar ik begonnen ben zat nog op dinsdag dus heb niet perongeluk aan de verkeerde kant eentje genomen… Nu kijk ik eigenlijk bijna nooit naar de dagen omdat ik altijd zo gewend ben van mezelf dat ik ze altijd neem. Dus weet helemaal niet wanneer ik deze zou vergeten zijn… Het kan alleen sowieso niet de eerste zijn want daar ben ik zeker van dat ik deze genomen hèb.
Nu heb ik wel het geluk dat mijn vriend 2 weken op reis is voor zijn werk dus heb geen seks ofzo gehad ook niet tijdens mijn stopweek.
Heb nu wel vanaf dat ik dat net zag ineens die 2e pil ook genomen omdat ik dat snel gelezen had op internet.
Nu is mijn vraag aangezien ik niet weet of ik die nu in week 1 of 2 vergeten ben ik vermoed week 2 maar ben niet zeker….
Wat moet ik nu het beste doen…. En moest ik die in week 1 vergeten zijn ben ik dan beschermd als ik bevoordeeld op dag 14 zit( 7dagen na de laatste pil van week 1 dan)Mijn vriend komt woensdag terug dus zou u me kunnen helpen door me het goed uit te leggen wanneer ik dan terug beschermd zou zijn. Sorry voor de vele en lange uitleg maar ben echt geschrokken dat ik toch eens eentje vergeten ben 🤯
PS kan het kwaad dat ik dan die 2e pil ineens erbij genomen heb … Of heb ik daarin goed gehandeld..ik hoop dat u me kan helpen.
Dankuwel al in ieder geval
Met heel veel groeten
Annais4 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 april 2022 om 16:11Dat je de tweede pil hebt genomen kan geen kwaad. Als je de pil in de eerste week vergeten zou hebben, was na 7 dagen slikken weer beschermd. Als je ze in week bent vergeten kan het verder geen kwaad.
ReagerenAnnais3 april 2022 om 21:38Dus na maandagavond ben ik sowieso terug beschermd dan zit ik aan dag 14. Ben begonnen 2 weken geleden dinsdag. (Ik reken dan ten laatste dag 7 van week 1 vergeten en dan 7 dagen erbij dus dag 14.) Klopt dat en dan ben ik toch echt beschermd hè?
Dankjewel al voor het snelle antwoord!
ReagerenAnnais3 april 2022 om 21:41- En u bedoeld met die laatste zin toch ” als je ze in week 2 bent vergeten kan het verder geen kwaad?
- Want er staat alleen week op het einde 😀
John (moderator)
3 april 2022 om 21:44Dat moest idd week 2 zijn.
Reageren
En je hebt het helemaal goed.