Zoeken Vraag het forum

Diarree

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi

Ik heb water dunne diarree gehad 1uur na het innemen van mijn pil. Wat doe ik nu het beste ? Ik heb geen reserve strip. De pil die ik 1uur geleden had genomen was die van dag 8. Ik heb voorbije dagen ook seks gehad zonder condoom

10 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je moet in ieder geval een nieuwe pil innemen en dan wel binnen 12 uur na het oorspronkelijke tijdstip.

Reageren
    ‘

Hallo ik heb sinds paar dagen van die witte bolletjes op mn tepelhof wat is de oorzaak daarvan?

Reageren
    John (moderator)

Ik zou het zo helaas niet kunnen zeggen. Misschien talgkliertjes/bultjes

Reageren
    Anoniem

Ik heb ongeveer een uur later nog een pil genomen, ben ik dan nog beschermf

Reageren
    John (moderator)

Dan ben je beschermd

Reageren
    Anoniem

Hallo.
    Ik heb donderdag rond 6 uur last gehad van diarree. In de avond rond 11 uur mijn pil geslikt. Ik heb vrijdag onbeschermde seks gehad waarbij hij in mij is gekomen. Ik heb deze dag een uurtje later de pil geslikt. Ben ik beschermd?

Reageren
    Alyssa

Als je diarree hebt binnen 4 uur NA het innemen van de pil,ben je niet beschermd.
    Bij jou was het ervoor,dus maakt het niet uit en werkt je pil gewoon

Reageren
    J

Ik ben pas sinds deze week begonnen met de pil, maar ik las als je diaree hebt dat het niet werkt.wat bedoelen ze met diaree ? Hoort “ platte stoelgang “ er ook bij of niet?

Reageren
    John (moderator)

Diarree is diarree. Dat is waterdun of zo dun als vla

Reageren
    John (moderator)

Ja. Diarree is alleen maar invloed op de werking van de pil, als dat binnen 4 uur NA inname van de pil is

Reageren
Reageer op: Diarree
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.