- Ellen7 mei 2020 om 20:52
hi Guys.
help me uit me onzekerheid
Ik had me pil strip niet goed meer op orde dus wist niet meer hoelang ik de pil al slikte ben hem 2 dagen vergeten en toen weer ingenomen en heb seks gehad ( onveilig .. ) omdat ik zo bang was of ik wel zeker beschermt was heb ik een Morning after pil gekocht en ingenomen, 2 dagen later weer seks gehad en weer helaas onveilig ( zonder te weten dat je pas betrouwbaar bent na je menstruatie etc etc ) dus vervolgens helaas weer een Morning after pil gekocht
Zo juist is dit bijna ander halve week geleden en heb ik voor 3 dagen bruine afscheiding gehad.. ik ben dus bang of ik nog wel echt ongesteld word of dat dit me ongesteldheid was…Help me hier uit
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 mei 2020 om 21:20Je cyclus en je hormoonstelsel is van streek door de morning after pillen
ReagerenEllen16 mei 2020 om 20:27oke want ik had 3dagen bruine afscheiding & niet echt rode afscheiding gehad zoals een gewoonlijke menstruatie .. wat nu
ReagerenJohn (moderator)
16 mei 2020 om 20:29Gewoon afwachten
ReagerenEllen18 mei 2020 om 20:19Want het is al ruim 4 weken geleden ( heb toen3 dagen maar bruine bloed gehad , & heb continu wel dikke slijm als afscheiding ..
ReagerenJohn (moderator)
18 mei 2020 om 20:22De morning after pillen zorgen wel voor een ontregeling
Reageren