Spiraal, maar geen draadjes

Hallo

Ik heb sinds september een spiraal. Allemaal goed en wel verlopen. De gynaecoloog vertelde mij dat je eventueel de draadjes kan voelen. Dus dat probeerde ik maar ik heb ze in de beginnende maanden niet gevoeld. Ik ben in november-december opnieuw moeten gaan voor een check up en toen zat mijn spiraal ook nog steeds perfect. Ik heb erna ook niet meer aan gedacht om maandelijks te voelen of er nog draadjes waren of niet. Ik heb gisteren nog eens gevoeld en oftewel ga ik gewoon niet diep genoeg oftewel voel ik gewoon geen draadjes.

Moet ik me zorgen maken en bellen naar de gynaecoloog of moet je de draadjes niet echt voelen ?

Reageren

In de regel zou je de draadjes meten voelen. Neem dan contact op met de gynaecoloog

Reageren

Dankjewel voor je snel antwoord

ik heb daarom naar de gynaecoloog gebeld en die zeiden dat het mogelijk is om de draadjes te voelen maar niet perseee hoeft. Het feit dat ik deze nooit heb gevoeld en bij de check up ook nog alles goed was stelt me gerust. Had ik ze in het begin wel gevuld en nu niet meer dan had ik wel ant stressen geweest

Reageren

Dan niet druk maken...

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Spiraal, maar geen draadjes

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe