- SM1 december 2019 om 23:02
Ik ben er net achter gekomen dat ik woensdag de pil niet heb geslikt. De dagen daarna heb ik de pil wel gewoon weer geslikt en morgen moet ik de laatste pil innemen voor mijn stopweek. Ben ik nu niet meer beschermd? En moet ik na morgen wel een stopweek inlassen of is dat niet verstandig?
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 december 2019 om 23:07als je in de derde week van de strip een pil vergeet, moet je ofwel meteen een stopweek starten, of zonder stopweek doorgaan met de nieuwe strip. Dan ben je en blijf je gewoon beschermd
ReagerenSM1 december 2019 om 23:09Dus na morgen moet ik met een nieuwe strip beginnen? En dan gaat het gewoon weer zoals het normaal hoort? Is er ook echt geen mogelijkheid om na morgen te stoppen zodat ik toch een stopweek kan inlassen?
ReagerenJohn (moderator)
1 december 2019 om 23:11Je moet gewoon met een nieuwe strip verder gaan zonder stopweek. Dan ben je en blijf je beschermd. Je moet van die strip zeker 7(dagen) pillen nemen. Dan zou je een stopweek kunnen houden. Na die stopweek begin je dan weer met een nieuwe strip. De aangebroken strip kun je als reserve bewaren.
ReagerenSM1 december 2019 om 23:21SM1 december 2019 om 23:22Moet ik trouwens de vergeten pil ook nog innemen voordat ik begin met een nieuwe strip of maakt dat niet uit?
ReagerenJohn (moderator)
1 december 2019 om 23:23Je moet de huidige strip gewoon afmaken en verder gaan met een nieuwe strip
Reageren