Zoeken Vraag het forum

Regels al twee maand een dag later als anders

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Meisje

Hallo

Ik neem al een jaar de pil en ik heb ook iedere maand een stopweek. Ik neem mijn laatste pil altijd op woensdag en op zondag krijg ik altijd mijn regels. Maar sinds vorige maand is dit anders, krijg ik mijn regels pas op maandag. Deze maand heb ik net hetzelfde voor. Vorige maand heb ik ook een test gedaan en deze was negatief en sinds kort doen we het echt nog enkel super veilig met de pil en condoom. Hoe komt dit? Want ik vind dit wel niet fijn en ik maak me ook zorgen dat dit nu op maandag is ipv op zondag.

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat kan best wel eens verschuiven. Daar hoeft niet perse een speciale reden voor te zijn.

Reageren
    Catootje

De pil onderdrukt je eisprong en bevordert een toestand van oestrogeendominantie. Een echte menstruatie heb je dus niet dus kan variëren. Ik zou me eerder zorgen maken over wat de pil allemaal doet met je lichaam.

Reageren
    Meisje

krijg ik ze dan volgende maand terug op zondag of zal dit op maandag blijven?

Reageren
    John (moderator)

die vraag kan niemand beantwoorden. Dat zul je moeten afwachten

Reageren
Reageer op: Regels al twee maand een dag later als anders
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.