Zoeken Vraag het forum

regels die uit blijven

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • panda meisje

help me aub
    ik neem de pil en heb deze altijd genomen. Nu heb ik in de week voor mijn stopweek onveilge sex gehad met mijn vriend. Moet ik me zorgen maken als ik mijn regels normaal gezien op maandag krijg en we nu dinsdag zijn en ze nog niet heb ?

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je de pil goed gebruikt en er geen vergeten bent, is er niets aan de hand. Je menstruatie jan best wel eens iets later komen

Reageren
    panda meisje

ben je hier zeker van ? want ik heb zoals altijd ee’ druk in mijn rug maar nogaltijd geen druppel bloed gezien

Reageren
    John (moderator)

gewoon even rustig afwachten en niet stressen anders kan het nog langer gaan duren

Reageren
    panda meisje

ben je egt zeker ? want heb net een tzst gedaan hieruit blijkt dat ik niet zwanger ben maar nog altijd geen regels

Reageren
    John (moderator)

je bent pas 1 dag later…..gewoon even rustig afwachten

Reageren
    panda meisje

kan het dat als je idd je regels een dag leter krijgt je deze minder fel hebt als anders?

Reageren
    John (moderator)

dat best wel een kunnen

Reageren
Reageer op: regels die uit blijven
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.