- Nieuw hier27 januari 2019 om 11:08
Beste
Ik heb hier nog nooit een vraag gesteld maar nu wil ik toch eentje stellen omdat ik niet zo zeker ben over iets 🙂
Ik had mijn pil een strip doorgenomen dus 2 strips zonder stopweek.
Nu heb ik op mijn 2e en 3e dag van mijn stopweek wat last van plattere stoelgang. Gisteren niet echt zo waterig maar eerder mousse met brokjes en stukjes in. Maar deze morgend was het iets wateriger. Mijn stoelgang is als ik mijn regels heb altijd wel iets platter. Maar omdat het nu naar de iets plsztter kant was was ik niet heel zeker. Gisteren middag was het dan wel weer kzzr de vastere kant…
Nu mijn vraag heeft dit invloed op mijn pil?? Ik bedoel kunnen die hormonen door die ietwat diarree uit mijn lichaam gaan ofzo. En mag ik nu deze stopweek nog gewoon onbeschermde seks hebben?
Pil is altijd perfect gepakt en niet vergeten…
5 reactiesReagerenNieuw hier27 januari 2019 om 11:13Plattere stoelgang die 2 dagen was smorgens x en gister middag goed
ReagerenJohn (moderator)
27 januari 2019 om 11:44Dat heeft geen invloed op de pil, omdat je geen pil slikt in de stopweek. Diarree heeft alleen maar invloed op de pil als dat binnen 4 uur na inname van de pil is.omdat de pil dan slechter kan worden opgenomen in de darmen.
ReagerenNieuw hier27 januari 2019 om 15:46En wat word er juist met diarree bedoeld? Wat als het gewoon heel mousseachtig lijkt dus wel plat maar je nog wat volume niet lopend lopend (weet niet goed hoe ik dit moet uitleggen ) dankjewel alvast!!
ReagerenNieuw hier27 januari 2019 om 15:48- Misschien is dit makkelijker ik kan het nog perfect opvangen op mijn wcpapier ?
John (moderator)
27 januari 2019 om 17:11Waterdunne diarree
Reageren