Doorbraakbloeding

Hallo,

Ik slik nu 3 jaar de pil. En ik heb elke 6 maand ongeveer een stopweek omdat ik altijd veel buikpijn heb bij ongesteld zijn, dus ik stel het altijd uit tot ik een doorbraakbloeding krijg en dan stop ik 1 week. (duurt dus normaal ongeveer 6 maand voordat ik doorbraakbloeding krijg) Normaal duurt het 2 dagen voordat ik dat ongesteld word. De laatste keer duurde het 4 dagen. Ivm vakantie heb ik evorige maand een stopweek ingelast, maar nu heb ik na een paar week dat ik weer ben begonnen met de pil een doorbraakbloeding, terwijl dat normaal dus een half jaar duurt. Is dit normaal of moet ik mij zorgen maken?? Ik zit nu op vakantie met stress. Ik heb vroeger geen vaccinatie gehad tegen baarmoederhalskanker omdat de school die brief niet had doorgegeven. Nu ben ik bang dat ik misschien ziek ben. Ik ben nu in het buitenland en kan dus niet makkelijk een onderzoek doen. De doorbraakbloeding duurt al bijna 2 week. Soms rood soms bruin en soms helemaal niks. Ik weet niet wat ik moet doen nu, kan iemand mij hiermee helpen

Groetjes

Hoikiss

Reageren

dat is toch een vrij normaal verschijnsel bij het doorslikken van de pil. Ook al heb je daar eerder geen last van gehad.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Doorbraakbloeding

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe