- Meisje13 augustus 2018 om 08:50
Hallo
donderdag ben ik terug begonnen met mijn pil na de stopweek. Vrijdag heb ik een beetje andere ontlasting gehad maar ik ben niet zeker dat het diarree was. Gisteren (zondag) heb ik terug gevreeen met mijn vriend zonder condoom. Vandaag (maandag) stond ik op en heb ik een soort van diarree gehad (ik weet wel niet zeker of het waterdunne was, hoe zie je dat eigenlijk?, het floepte er wel uit maar het was ook niet zoals vla maar eerder rare stukken). Ik neem mijn pil altijd in om 17:55. Is mijn pil dan nog wel veilig of niet?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 augustus 2018 om 13:01Waterdun is zo dun als water…. de naam zegt het al. Je had geen diarree dus die invloed heeft op de pil
ReagerenMeisje13 augustus 2018 om 13:32dus het heeft geen invloed op mijn pil als ik geen stevige ontlasting heb gehad? Waardoor denk ik dan dit diarree is? En als ik diarree heb gehad is dat alleen slecht voor mijn pil binnen de vier uur of ook later? Want ik stress mij hier echt enorm om omdat ik altijd op tijd mijn pil inneem.
ReagerenMeisje13 augustus 2018 om 13:38Want ik heb wel buikpijn nu en het gevoel een beetje van misselijk..
ReagerenJohn (moderator)
14 augustus 2018 om 10:27Diarree heeft alleen maar invloed op de pil, als het waterdunne diarree is en binnen 4 uur na inname van de pil
Reageren