- Iris25 maart 2017 om 12:29
Hoi! Ik heb even een vraag wat betreft de pil.
Ik slik de pil al ruim 3 jaar. Nu hebben mijn vriend en ik seks zonder condoom. Ik heb last gehad van diarree tijdens mijn eerste week (gok op de 4e dag). Dit was meerdere dagen, maar niet achter elkaar. Er zaten een paar dagen zonder diarree tussen. Ook kwam de diarree pas zo’n 8 uur nadat ik de pil heb geslikt elke keer. Ik slik de pil in de avond, en in de ochtend/begin middag kreeg ik het. Ook was het niet compleet waterdun, meer gewoon heel zacht.
Ben ik nu veilig? Moet ik een test doen? Help!
4 reactiesReagerenIris25 maart 2017 om 12:43Of ik klachten heb weet ik niet, ik maak mezelf snel misselijk van de angst namelijk.. en hier krijg ik dus weer diarree van.
ReagerenJohn (moderator)
25 maart 2017 om 12:55Als de diarree niet binnen 4 uur na het innemen was en geen 3-4 dagen achter elkaar uitsluitend echt diarree (waterdun), is er niks aan de hand.
ReagerenIris25 maart 2017 om 13:07En dan maakt het dus ook niet uit dat ik vaker hele zachte ontlasting heb als er meer dan 4 uur tussen zat? Ik heb zwakke darmen en heb dit soms vaker gedurende een pilperiode.
ReagerenJohn (moderator)
25 maart 2017 om 13:15Als de diarree niet binnen 4 uur na het innemen was en geen 3-4 dagen achter elkaar uitsluitend echt diarree (waterdun), is er niks aan de hand.
Reageren