Zoeken Vraag het forum

map tijdens ovulatie?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Se

Beste,
    De eerste dag van mijn laatste menstruatie is rond 5/6 juni geweest. Ik gebruik geen anticonceptie meer vanwege het stuklopen van mijn relatie. Mijn cyclus ligt ongeveer rond de 28/29 dagen wat betekent dat ik nu in mijn 2 meest vruchtbare dagen zit. Ik heb afgelopen nacht onveilige sex gehad en heb 6/7 uur erna de map ingenomen. Nu weet ik niet of mijn eisprong al geweest is. De map stelt je eisprong uit waardoor je niet bevrucht kunt raken maar als mijn eisprong al wel is geweest zou dat betekenen dat ik de map na de eisprong heb genomen. Werkt deze map dan nog wel? Ik lees veel wisselde verhalen over dergelijke situaties. Alle hulp is welkom. Bvd

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

als de MAP na de eisprong is genomen, werkt ze inderdaad niet

Reageren
Reageer op: map tijdens ovulatie?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.