- Anoniem9 november 2017 om 00:38
Hi,
Ik ben heel erg aan het stressen en me af aan het vragen hoe groot de kans nu precies is dat ik zwanger ben dus ik vraag het maar hier; afgelopen weekend heb ik sex gehad met mijn vriend. Het condoom was gescheurd en ik slik geen pil. Hij kwam niet in me, maar heb de volgende ochtend (ongeveer 17 uur later) de EllaOne morning after pil geslikt. Later kwamen we erachter (heel erg stom) dat ik precies in mijn vruchtbaarste periode zit. Hoe groot is de kans, dat ik zwanger ben van het voorvocht, na het slikken van de EllaOne, op de dag van mijn ovulatie?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 november 2017 om 00:42Ik denk dat die kans wel heel erg klein is. Van voorvocht wordt je in de regel niet zwanger omdat er biologisch gezien geen levende spermacellen in zitten.
Reagerenanoniempje9 november 2017 om 06:01Die kans is er bijnA niet omdat je de morning after pil hebt geslikt. Wil je t echt 100% moet je meteen nr je huisarts en Alsnog een koperspiraal laten zetten. Dat zorgt ervoor dat je meteen als er iets in je baarmoeder zit t afbreekt. Bel je huisarts dalijk.
groetjes
Reageren