Zoeken Vraag het forum

Map tijdens ovulatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sara

S.o.s

Ik heb een map ingenomen tijdens mijn ovulatie of dichtbij mijn ovulatie. Stel ik heb mijn eiersprong al gehad, zou de map nog zijn werking doen? HELP !!

13 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dan zou het kunnen dar de MAP niet werkt

Reageren
    Sara

Hoe groot is de kans? En wanneer kan ik een zwangerschaptest doen

Reageren
    John (moderator)

Hoe groot de kans is kan ik je niet zeggen . Je kunt vanaf 2 weken na de seks een test doen

Reageren
    Sara

Ik weet dat de map de eiersprong uitstelt maar wat als de eiersprong al is gebeurt en je daarna de map inneemt in 3/4 uur later na een gemeenschap. Kan de map ook ervoor zorgen dat er geen innesteling plaatsvind. Want hij is wel in me klaargekomen…

Reageren
    John (moderator)

Niet iedere map stelt de eisprong uit. Als je de neemt als de eicel al bevrucht is, werkt ze niet meer.

Reageren
    Sara

Binnen hoeveel uur kan een eitje bevrucht worden?

Reageren
    John (moderator)

Bij snelle zaadcellen kan dat binnen 2 uur, maar in de regel 12 uur

Reageren
    Sara

Oke dit is mijn laatste vraag.

Ik was rond 17 januari ongesteld geworden. 4 februari heb ik seks gehad. En mijn menstruatie duurt gemiddeld 5 dagen. En na de seks heb ik 4/5 uur later de map genomen. Hoe groot is de kans dat ik al een ovulatie heb gehad of hoef ik me geen zorgen te maken?

Reageren
    John (moderator)

Hoe lang duurt je cyclus

Reageren
    Sara

Oeii.. dat is echt heel onregelmatig bij mij. Maar ik denk wel tussen de 27/30 dagen..

Reageren
    John (moderator)

Dan zat je dus met 4 februari toch nog in de vruchtbare periode,,,,

Reageren
    Sara

Oke.. dus die map heeft geen nut gehad…

Reageren
    John (moderator)

Dat kun je zo niet stellen. Dat hangt er dan vanaf wanneer precies de eisprong is geweest.

Reageren
Reageer op: Map tijdens ovulatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.