- Anoniem6 april 2018 om 12:19
Hallo, 22maart was de eerste dag van mijn menstruatie. Ik heb 5 april (gisteren) onbeschermde seks gehad. Hij is niet klaargekomen in mij maar er kon wel wat voorvocht zijn ondanks hij zijn penis echt goed had afgevogen. De ene app zegt dat 3 april mijn ovulatie was de andere 4apri enz. Voor de zekerheid heb ik de map genomen. Maar als mijn eisprong al geweest zou zijn, heeft de map dan nog nut? Is er een kans op zwangerschap? En kan ik een verstoorde cyclus krijgen nu? Groetjes ( snel antwoord graag!)
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 april 2018 om 12:44Een app kan niet bepalen wanneer de eisprong is. Die kan over een periode van 6 dagen plaats vinden. Als de eisprong is geweest en de eicel bevrucht is, dan werkt de MAP inderdaad niet. Je cyclus kan wel even verstoord raken
ReagerenAnoniem6 april 2018 om 13:04maar hij is niet in mij klaargekomen, kan er dan een bevruchting plaatsgevonden hebben ?
ReagerenJohn (moderator)
6 april 2018 om 13:05In principe niet als je 100% zeker bent dat er geen voortijdige zaadlozing is geweest….
ReagerenAnoniem6 april 2018 om 13:08neen die is er niet geweest. Dat was eergisteren en hij heeft er na dus sowieso nog geplast. Hoef ik me ongerust te maken ?
ReagerenJohn (moderator)
6 april 2018 om 13:15Dan zou je je er geen zorgen over te hoeven maken
ReagerenAnoniem6 april 2018 om 13:16heb ik de map voor niets genomen dan..
ReagerenJohn (moderator)
6 april 2018 om 13:18Voor alle zekerheid toch niet zo verkeerd om dat te doen
ReagerenAnoniem17 april 2018 om 18:08hallo ik heb vandaag mijn regels gekregen.. (alhoewel het morgen zou moeten beginnen)
moet ik nog een zwangerschapstest doen of niet
ReagerenJohn (moderator)
17 april 2018 om 18:19Dat zal dan niet meer nodig zijn
Reageren