Ben ik nu zwanger?!

ik heb onveilig seks gehad met mijn vriend,hij is was net ietsjes te laag met terug trekken toen die klaarkwam hij is zegmaar niet lettelijk in me klaargekomen maar beetje als dat logisch klinkt haha maar ik ben gelijk naar de wc gegaan en alles erui geplast.Ik zit al 2 jaar aan de pil heb deze maand het netjes genomen geen een keer vergeten gewoon goed op tijd.Is er dan nu een kans dat ik zwanger ben?Ik weet niet of dat hiermee heeft te maken maar verlies ook veel vocht of het komt omdat ik ongesteld moet worden kan ook.Ik hoor normaal ongeveer woensdag/donderdag ongesteld te worden.En stel dat ik toch zwanger ben hoe kan je het zo makkelijk mogelijk laten weg halen zonder dat je ouders het weten of het lang duurd?heb ooit iets van een pil gehoord maar weet niet of dat klopt

Reageren

Als je de pil goed gebruikt raak je niet zwanger. Daar is die pil toch voor? Waar zou je die anders voor nemen....

Reageren

ja klopt maar hoorde van paar mensen dat je alsnog zwanger kan raken dus was een beetje in de war van wat nou waar is vandaar dat ik dit topic aan maak

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Ben ik nu zwanger?!

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe