Ontpillen

Lieve vrouwen,

Ik ben nu 28 en sinds oktober 2017 gestopt met de pil. Ik dacht allemaal leuk en aardig maar het ontneemt inmiddels mijn leven bijna, het werd van kwaad na erger :'(.

Ik maak me echt zorgen!!

Momenteel nog steeds geen normale cyclus na 6 maanden het lijkt alleen maar erger te worden. Een na Laatste keer duurde mijn menstruatie 20 dagen en niet ligt dan 10 niks dan 1.5 dag weer wel dan weer 10 dagen niks weer 1 dag wel. Inmiddels nu alweer 8 dagen zwaar! Hebben meer vrouwen hier last van gehad? Ik weet dat het z'n 6 maanden kan duren maar begin mij nu toch wel zorgen te maken!!

Reageren

Ga met die klachten naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de gynaecoloog

Reageren

Gebruik van de pil bevordert oestrogeendominantie. Dan is het oestrogeen relatief te hoog ten opzichte van het progesteron. Tevens zorgt de pil voor tekorten aan diverse vitaminen en mineralen, waaronder zink en vitamine B. Op internet kan je vinden hoe je de oestrogeendominantie weer bijstuurt. Ook kan het zinvol zijn om te zorgen voor extra voedingsstoffen.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Ontpillen

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe