Home / Anticonceptie & abortus / De pil
hallo ik slik de pil al 3 maanden..in mijn eerste maand hb ik mijn pil heel goed ingnomen ik hb een stopweek inglast vn 7 dagen en op de 8 dag na de 7 dagen vn mijn stopweek bgonnen met een nieuwe strip..dat was op de 3edag vn mijn menstruatie en ook de laatste dag dus j kan zeggn ik bn ongsteld gweest voor 3 dagen.....okay en j kan zggen op de 7e dag vn de pil slikken dus in de 2 maand tog...(hopelijk bgrijpt u me)k hb de pil glikt op de 3e dag vn m menstruatie en op de 7e dag onveilig seks ghad..okay en ik bnt verder ggaan mt de pil slikken maar k hb dan geen stopweek meer inglast toen ik klaar was met al die 21 pillen slikken k bn gwoon door ggaan mt een nieuwe strip dus dat is nu in de derde maand...dus dan bn ik niet ongsteld gworden okay maar na 2 weken toen ik ongsteld moest worden....bn ik niet ongsteld gworden heh omdt ik geen stopweek hbt inglast okay maar het lijkt gwoon alsof ik twijfel omdat ik zwanger bnt omdt ik oveilig seks hbt ghad op de 7e dag in de 2 maand ....en na die 21 pillen te hbbn gdronken in sit maand de derde maand dus ik bn al 3 dagen klaar mt de pil vn de derde maand tog maar nu na 3 dagen bn ik ogsteld gworden...is dat die menstruatie dat ik moest krijgen toen ik geen stopweek hbt inglast ??..vnmorgen is het de derde dag na die 21 pillen dus vnmorgen bn ik ongsteld gworden vndaag is de derde dag dat ik geen pil meer hbt ingnomen omdt ik klaar bnt mt die 21 pillen..vnmorgwn na de huisarts gweest en 1 test gdaan en het is negatief. kan het negatief wijzen omdt ik ongsteld bnt??en ook nog wat...mijn aderen vn mijn borsten zijn nu heel zichtbaar gworden..maar als k niet zwanger bnt vn de huisart waarom wijzen die aderen...is het mijn echte menatruatie dat ik nu hbt of is het wat andrs???kan het tog zijn dat ik zwanger bnt??
Ik begrijp het verhaal eerlijk gezegd niet.....
Als je de pil doorslikt zonder stopweek wordt je ook niet ongesteld. Nu ben je dus in de stopweek en ben je wel weer ongesteld. Dan is het och goed zo....
Hahha okay dan niet erg als u niet brgijpt..maar ik hbt het ovr mijn aderen aan mijn borst...well nou mischien ligt het aan wat andrs.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!