- Nikie27 april 2018 om 18:08
Hallo ik gbruik al 3 maanden de pil dus k bn nu in de 3maand dus..in mijn eerste maand toen ik bn bgonnen mt mijn eerste strip nadat k klaar was mt al mijn pil tslikken dus na die 21 pillen hb k mijn stopweek inglast en hb k dan mijn zognaamde menstruatie voor drie dagen gkregen k bn ook bgonnen op de 3e dag vn mijn menstruatie dus dat was ook de laatste dag vn mijn menstruatie. en hb op internet glezen dat als j geen stopweek inlast j dan niet meer ongsteld raakt nouw dat vondt ik fijn dus ik hb dan geen stopweek meer inglast toen ik met een nieuwe strip bnt bgonnen in de tweede maand…maar ik hb onveilig seks ghad op de 8e dag vn mijn pil in de tweede maand…dus ik bn niet ongsteld gworden omdt ik nu bezig bnt om gwoon m pil doorslikken maar de laatste dagen voel ik wat steken in mijn buik en ik voel wat klopping vlak onder mijn navel als ik erop druk dan doet het pijn lijkt alsof iets rond erin zit.het lijkt alsof mijn hart ondr mijn navel is want het klopt net een hart…k hb een test gdaan en het is negatief.kan ht komen door dat ik geen stopweek meer inlast??of bn ik zwanger omdat ik op de 8e dag bnt bgonnen met onveilig seks.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
27 april 2018 om 18:19Het kan door het doorslikken komen. Je zou nu een doorbraakbloeding kunnen krijgen. als dat zo is, las dan meteen een stopweek in.
Reageren