Zoeken Vraag het forum

Ben ik zwanger

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Aish

Hallo ik gebruik al 3 maanden de pil…sinds februarie 23 ben k bgonnen want ik bn ongsteld graakt op 20 februarie .mijn huisarts zei dat k op mijn 3e dag vn mijn menstruatie moest beginnen zo gezegd zo gdaan..daarna voor mijn tweede menstruatie in maart had ik een stopweek ingelast daarna hb k mijn menstruatie op 19 maart gkregen.op 21 maart ben ik bgonnen met de pil en dat was ook de laatste dag dat ik heb gemenstrueerd…en op 28 maart hb ik onveilig seks ghad.en k ben gewoon door ggaan met de pil de strip is geindigt op 11 april op 12 april ben ik glijkt bgonnen mt een ander strip en voor het maand april niet meer ongsteld graakt en dat moest weer op 19 of 20 maar bn nu 8 tpt 10 dagen overtijd k slik de pil wel optijd omatreeks 8u smorgens standaard…k bn heel bang dat k zwanger raakt..kan het zo zijn…alleen op 28 april heb ik onveilig seks ghad

14 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik kan het verhaal niet helemaal volgen……
    “daarna hb k mijn menstruatie op 19 maart gkregen.op 21 maart ben ik bgonnen met de pil ” hoe lang duurde je stopweek?

“k ben gewoon door ggaan met de pil de strip is geindigt op 11 april op 12 april ben ik glijkt bgonnen mt een ander strip” Je hebt de pil dan dus doorgeslikt zonder een stopweek als ik het goed begrijp…

Ik heb zo het idee, dat je de pil toch niet helemaal goed gebruikt.

Reageren
    Aish

Mijn stopweek hb k  1 week inglast voordat ik ongsteld ben gweest…ik bn ongsteld gweest op 19 maart en hb mijn pil ingnomen op 21 maart en 21 maart was ook de laatste dag dat ik hb gemenstrueert…dus die strip is geindigt op 11 april de volgende dag dus 12 april bn ik gelijkt bgonnen met een nieuwe strip..

Reageren
    Aish

ik heb geen stopweek inglast k bn gwoon door ggaan mt een nieuwe strip op 12 april…maar kan het zijn dat ik zwanger bnt want k bn bgonnen mt de pil op 21 maart en 28 maart gewoon onveilig seks ghad …was het al 1 week(7dagen)of nog niet…k twijfel wel maar k drinkt mijn pil zondr tvrgeten elke dag op tijd tot nu toe

Reageren
    John (moderator)

Waarom ben je dan op 12 april weer met een nieuwe strip gestart?
    Ik begrijp het nog steeds niet hoor….
    op welke datum ben je de eerste keer met de pil gestart? Op welke datum ben je aan de eerste stopweek begonnen?

Reageren
    John (moderator)

als je geen stopweek inlast maar de pil doorslikt, is het toch normaal dat je niet ongesteld word……

Reageren
    Aish

Ik ben op 12 april direkt bgonnen met een andr strip omdat die andre strip geindigt is op 11april dus k hb die laatste pil op 11 april ingnomen en op 12 april glijkt bgonnen met een nieuwe strip …k bn op 23 februarie bgonnen met de pil mijn stopweek is bgonnen op 14 maart….op 21 maart is mijn stopweek geindigt dus 21 maart bn k weer bgonnen met me pil op 28 maart onveilig seks ghad mijn strip is geindigt op 11 april 12 april gewoon door ggaan met een nieuwe…

Reageren
    John (moderator)

Maar waarom ben je dan op 12 april meteen zonder stopweek met een nieuwe strip doorgegaan?

Reageren
    Aish

Okay maar k twijfel over hoe ik onveilig seks hbt ghad op 28 maart omdt k de pil hbt ingnomen op 21 maart….was het al 7 dagen??of niet??was ik al bschermd?

Reageren
    Aish

Ik weet het zelf niet waarom k door bnt ggaan.is het vrkeerd???ik dacht bij mijn zelf dat het goed voor me zelf is om gewoon door tegaan

Reageren
    John (moderator)

Dat kan geen kwaad maar dan moet je je ook niet afvragen waarom je niet ongesteld bent. Want dat is daar dan wel een gevolg van. lees eens goed de bijsluiter van de pil

Reageren
    Aish

Okay dan bdank hoor

Reageren
    John (moderator)

Als je de pil goed slikt en er geen vergeet, ben je gewoon beschermd ook in de stopweek

Reageren
    Aish

dus dan bn k niet zwanger heh?

Reageren
    John (moderator)

ik blijf die vraag niet iedere keer beantwoorden

Reageren
Reageer op: Ben ik zwanger
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.