Zoeken Vraag het forum

Ben ik zwanger?!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, ik zou graag even weten wat jullie denken.

Ik ben een meisje van 16en nam al 1jaar de pil niet voor veilige seks maar om me maandstonden te verminderen (bloed namelijk heel erg) ik ben die gestopt in oktober omdat ik toch geen vriend heb of seks had.

Ik heb mijn regels gekregen 25december 2012 en 3weken later 13januari, om zondag 27januari heb ik voor de eerste keer seks gehad ik had een condoom bij me en we hebben die dan ook gebruikt alleen hebben we nogal zitten klungelen om de condoom te open en aan te doen. Ik heb ook genagels dus de kans op scheurtjes is groot nu moest ik normaal al ongesteld geworden zijn. Ik heb gerekend op 28dagen en dan moest ik ongesteld geworden zijn op 10februari wat nog niet het geval is. Anders heb ik mijn regels altijd stipt en tussen 25 en 13 liggen maar drie weken dus als ik nog eens 3weken tel moest ik het begin van de maand al ongestel worden. Is de kans groot dat ik zwanger ben help me aub, ik ben echt bang?

1 reactie
    Reageren
    Nina

Een heel verhaal, maar de enige manier om er achter te komen is een testje doen.

Nina

Reageren
Reageer op: Ben ik zwanger?!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.