Zoeken Vraag het forum

Zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Ga met de klachten naar de huisarts

Anoniem

Ik ben donderdag ochtend ongesteld geworden! Maar heeeeeel fel de regels en buikkrampen! Zo erg heb ik het nog nooit gehad gisteren was het iets minder maar vandaag is het weer heel fel en ben nu ook even misselijk, zou ik mij nog zorgen moeten maken dat ik zwanger ben of komt dit omdat ik mijn regels een week later heb gekregen?

Reageren
    John (moderator)

Als je de regels zo hebt, ben je niet zwanger

Reageren
    Anoniem

Heyy ben ik weer.. ik ben na mijn regels terug begonnen met de pil maar sinds den ben ik sochtends ook misselijk en moe en voel ik me slap ik heb een heel druk weekend gehad met amper slaap maar ik heb vanmorgen ook moeten overgeven kan dit iets betekenen??

Reageren
    John (moderator)

Misschien een virusje opgelopen.

Reageren
    Anoniem

Ja maar hoe kan het dan dat ik enkel sochtends zo misselijk ben? Kan het ook zijn door dat ik niet tegen die pil kan of kan ik ook gewoon ziek zijn?

Reageren
    Anoniem

Heb net weer moeten overgeven, misselijkheid is wel wat minder nu maar ik kan toch niet zwanger zijn? Ik ben vorige week zo fel ongesteld geweest en daarna ben ik direct met de pil begonnen?

Reageren
    John (moderator)

Erg onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. Als je na de menstruatie met de pil bent begonnen, was dat te laat… Je bent dan dus de eerste 14 dagen niet door de pil beschermd.

Reageren
    John (moderator)

je zou “gewoon” ziek kunnen zijn

Reageren
    Anoniem

hoe bedoel je met was dat telaat… dan ben  je de eerste 14 dagen niet beschermt door de pil?

Reageren
    John (moderator)

Je schreef dat je NA de menstruatie de met de pil bent gestart. Ik nam aan dat je de eerste keer met de pil start. Maar ik begrijp nou, dat je bedoelde dat je na de stopweek weer met de pil gestart bent. Dan is er niks aan de hand

Reageren
    Anoniem

Ik ben 5 maanden geleden gestart met de pil maar na 2 maanden moest ik stoppen van mijn moeder omdat ik er heel slecht gezind van werd en nu het zo lang duurde voor ik mijn regels kreeg weer want ik heb ze een week telaat gekregen mocht ik weer beginnen met de pil van mijn moeder ik heb de pil dus 3 maanden niet meer gepakt en na mijn regels ben ik weer begonnen opnieuw maar ik weet dat als je start met de pil dat je moet beginnen als je je regels hebt en nu heb ik 3 dagen last van misselijkheid ik heb gisteren ochtend en vanochtend moeten overgeven ik heb ook last van hoofdpijn nu drooge hoest en oorpijn en zit ook aan de diaree nu sinds net ik heb ook geen seks zonder condoom gehad misschien heb ik gewoon de griep? Maar als je griep hebt ben je toch niet misselijk of moet je toch niet overgeven?

Reageren
    John (moderator)

Natuurlijk kan dat met een griep. Blijkbaar heb je nog niet eerder een echte griep gehad.

Reageren
    Anoniem

Heb ik ook nog niet maar vind het raar dat het alleen sochtends is maar de rest can de dag ben ik wel misselijk

Reageren
Reageer op: Zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.