John (moderator)
17 januari 2018 om 17:54Ga met de klachten naar de huisarts
Anoniem20 januari 2018 om 20:48Ik ben donderdag ochtend ongesteld geworden! Maar heeeeeel fel de regels en buikkrampen! Zo erg heb ik het nog nooit gehad gisteren was het iets minder maar vandaag is het weer heel fel en ben nu ook even misselijk, zou ik mij nog zorgen moeten maken dat ik zwanger ben of komt dit omdat ik mijn regels een week later heb gekregen?
ReagerenJohn (moderator)
20 januari 2018 om 20:58Als je de regels zo hebt, ben je niet zwanger
ReagerenAnoniem30 januari 2018 om 08:17Heyy ben ik weer.. ik ben na mijn regels terug begonnen met de pil maar sinds den ben ik sochtends ook misselijk en moe en voel ik me slap ik heb een heel druk weekend gehad met amper slaap maar ik heb vanmorgen ook moeten overgeven kan dit iets betekenen??
ReagerenJohn (moderator)
30 januari 2018 om 09:37Misschien een virusje opgelopen.
ReagerenAnoniem31 januari 2018 om 06:25Ja maar hoe kan het dan dat ik enkel sochtends zo misselijk ben? Kan het ook zijn door dat ik niet tegen die pil kan of kan ik ook gewoon ziek zijn?
ReagerenAnoniem31 januari 2018 om 07:32Heb net weer moeten overgeven, misselijkheid is wel wat minder nu maar ik kan toch niet zwanger zijn? Ik ben vorige week zo fel ongesteld geweest en daarna ben ik direct met de pil begonnen?
ReagerenJohn (moderator)
31 januari 2018 om 10:12Erg onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. Als je na de menstruatie met de pil bent begonnen, was dat te laat… Je bent dan dus de eerste 14 dagen niet door de pil beschermd.
ReagerenJohn (moderator)
31 januari 2018 om 10:27je zou “gewoon” ziek kunnen zijn
ReagerenAnoniem31 januari 2018 om 15:23hoe bedoel je met was dat telaat… dan ben je de eerste 14 dagen niet beschermt door de pil?
ReagerenJohn (moderator)
31 januari 2018 om 15:29Je schreef dat je NA de menstruatie de met de pil bent gestart. Ik nam aan dat je de eerste keer met de pil start. Maar ik begrijp nou, dat je bedoelde dat je na de stopweek weer met de pil gestart bent. Dan is er niks aan de hand
ReagerenAnoniem31 januari 2018 om 21:20Ik ben 5 maanden geleden gestart met de pil maar na 2 maanden moest ik stoppen van mijn moeder omdat ik er heel slecht gezind van werd en nu het zo lang duurde voor ik mijn regels kreeg weer want ik heb ze een week telaat gekregen mocht ik weer beginnen met de pil van mijn moeder ik heb de pil dus 3 maanden niet meer gepakt en na mijn regels ben ik weer begonnen opnieuw maar ik weet dat als je start met de pil dat je moet beginnen als je je regels hebt en nu heb ik 3 dagen last van misselijkheid ik heb gisteren ochtend en vanochtend moeten overgeven ik heb ook last van hoofdpijn nu drooge hoest en oorpijn en zit ook aan de diaree nu sinds net ik heb ook geen seks zonder condoom gehad misschien heb ik gewoon de griep? Maar als je griep hebt ben je toch niet misselijk of moet je toch niet overgeven?
ReagerenJohn (moderator)
31 januari 2018 om 22:11Natuurlijk kan dat met een griep. Blijkbaar heb je nog niet eerder een echte griep gehad.
ReagerenAnoniem2 februari 2018 om 09:18Heb ik ook nog niet maar vind het raar dat het alleen sochtends is maar de rest can de dag ben ik wel misselijk
Reageren