- Anoniem26 december 2017 om 02:26
Hallo,
Ik ben nu ongeveer 2 maanden geleden gestopt met de pil ik heb seks met mijn vriend eerst altijd even zonder condoom maar echt niet lang en dan gewoon met hij is nooit in mij klaar gekomen maar ik ben toen ik gestopt ben met de pil die week erna ongesteld geworden en 2 weken later ook maar 3 dagen heel fel ik ben toen vaker sochtends misselijk geworden maar dat is nu weg maar ben vorige week dinsdag ongesteld geworden met heeeeel felle buikkrampen!! Nog nooit zo fel gehad en ook niet dat er zoveel bloed uit kwam!! Maar deze menstruatie duurde ook weer 3 dagen heel fel en dan de 4de dag minder en de 5de dag niks meer!! Ik ben altijd al onregelmatig geweest maar nu heb ik sinds nu net weer buikpijn alsof ik mijn regels krijg.. moet ik mij zorgen maken dat ik zwanger ben of kan dit nog steeds komen omdat ik gestopt ben met de pil ? Ik weet niet meer wat ik moet denken want ik lees vanalles!! Please help!!John (moderator)
26 december 2017 om 11:36Zwanger zijn is niet zo voor de hand liggend als je zo menstrueert. Het zal waarschijnlijk toch van het stoppen van de pil zijn
Reageren