Zoeken Vraag het forum

Zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

En voorwat een bloedtest?

John (moderator)

Een zwangerschapstest

Reageren
    Anoniem

Want ik weet mijn cyclus niet meer en na dat ik de laatste keer ongesteld ben geweest hebben ik en mijn vriend enkel met condoom gedaan dus zwanger kan ik toch niet zijn en anders had ik toch meer klachten?

Reageren
    John (moderator)

Als je een condoom hebt gebruikt, en die is niet stuk gegaan, kun je ook niet zwanger raken. Dat had je er eigenlijk wel meteen bij kunnen vertellen…
    Alle stress dus voor niks

Reageren
    Anoniem

Ja mijn excuses daarvoor door de stress ben ik dat vergeten.. de condoom is nooit stuk gegaan, maar dan vraag ik me natuurlijk wel af waardoor ik mijn regels niet krijg.. heb vandaag ook geen krampen meer en geen witverlies meer.. gisteren had ik dat wel nog

Reageren
    Anoniem

En daarom dat ik ook zei dat de eerste zwangerschapstest vorige week negatief was maar vind het gewoon erg en t maakt me bang omdat ik mijn regels niet heb gekregen maar ik weet mijn cyclus ook niet meer sinds ik die 2x achter elkaar ongesteld ben geweest.

Reageren
    Anoniem

maar ik heb laatste week ook veel stress gehad door ruzie met mijn vriend en ik sport ook heeel veel

Reageren
    John (moderator)

Je zult het toch even moeten afwachten

Reageren
    John (moderator)

Stress en te veel sporten, en dan te weinig drinken kan ook invloed hebben

Reageren
    Anoniem

Dus kan iemand mij aub vertelleb waarom ik mijn regels miss nog niet heb gekregen?

Reageren
    Anoniem

tandor heel erg bedankt!!!

Reageren
    Anoniem

Hallo, ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, heb gisteren wel weer witverlies gekregen en 3 x krampen, en 1x heel erge krampen, nu heb ik nog 1 vraag.. mijn vriend en ik hebben wel anale seks gehad. Hij is ik mijn kont klaargekomen is er een mogelijkheid dat de sperma dan in mijn vagina gaat ?

Reageren
    John (moderator)

Nee, zo kun je niet zwanger raken

Reageren
    Anoniem

En wat moet ik nu doen met dat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden? Heb gisteren wel weer krampen gehadd en heb ook weer witverlies

Reageren
    Anoniem

En vandaag heb ik weer geen krampen gehad

Reageren
Reageer op: Zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.