- Aniek.VB.27 september 2017 om 21:46
Hallo, ik weet even niet goed hoe ik dit moet uitleggen.
ik heb een vriend en zou na mijn komende menstruatie beginnen aan de pil (deze heb ik dus nog niet eerder gehad). ik wilde wachten met mijn vriend om met hem naar bed te gaan want ik was nog maagd. nu is het toch gebeurd, een aantal keer al. de eerste keer met condoom en daarna een keer zonder, maar toen is hij niet in mij klaargekomen en zei ik nadat hij misschien net 2 seconden in mij zat dat ik het niet wilde zonder condoom. (hier heb ik toen geen morning afterpil voor gehaald en ook nog geen test gedaan omdat ik volgens mijn menstruatie-kalender app niet in mijn vruchtbare periode zat en hij ook maar heel even in mij zat, dus het me niet nodig leek aangezien deze pil ook aardig duur is).
een paar dagen later gebeurde het toch zonder condoom, hij is toen niet in mij klaargekomen, maar toch heb ik de dag erna een morning afterpil gehaald en genomen.
ongeveer anderhalve week later gebeurde dit weer (de onbeschermde seks), ik had van tevoren nog niet gebloed tijdens de seks, maar nu gebeurde dit wel en dus zijn we meteen gestopt, we wisten allebei dat het kwam doordat hij dieper was gegaan dan normaal. ik wist dat ik rond een van deze dagen wel ongesteld moest worden, en die zelfde avond maar dan een aantal uren later werd ik ongesteld.
ik heb wel de dag erna nog een morning afterpil gehaald vanwege de onbeschermde seks. ongeveer 16 uur na de seks heb ik de pil ingenomen, maar ik merkte al een paar uurtjes nadat ik de pil had genomen dat het bloed van ongesteld zijn minder werd, en dezelfde avond was ik niet meer ongesteld.mijn vragen zijn misschien een beetje onduidelijk, maar ik vraag me dus ten eerste af of het normaal is dat ik opeens niet meer ongesteld ben.
ten tweede of het toch mogelijk is dat ik zwanger ben geraakt door die 2 seconden dat hij in me zat en ik niet vruchtbaar was…..ik begrijp zelf ook dat het niet gezond is dat je 2 morning aftelpillen in 2 weken pakt dus daar hoef ik geen advies over hihi.
ik wil gewoon een beetje duidelijkheid over mijn probleempje…. zou ik toch nog een test moeten doen, en wanneer kan ik die dan doen als ik eentje moet doen? het is echt pas een dag geleden dat ik niet meer ongesteld ben en dit hele verhaal hierboven is dus ook niet lang geleden, dus zou ik dan nu eentje moeten doen?Groetjes het meisje dat hulp nodig heeft…..
1 reactieReagerenJohn (moderator)
27 september 2017 om 22:01Het kan heel goed zijn dat je cyclus van streek is door de MAP 2 x te gebruiken in een cyclus testen kun je 2 2,5 week n de seks. Maar ik zou het vreemd vinden als je zwanger zou zijn.
Reageren