Zoeken Vraag het forum

Pil in stopweek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • M78
    1. In mijn stopweek ben ik op de 7de dag de pil vergeten in te nemen…kwam in de ochtend erachter, dus nam ik ‘m op de 8ste dag rond negen uur in de ochtend in….nu 11 dagen later heb ik last van mijn onderbuik (alsof ik ongesteld moet worden) en mijn afscheiding is wat verkleurd (wit/roze)…moet ik me zorgen maken/naar de huisarts gaan? Of heeft dit te maken met het te laat nemen van de pil? Alvast bedankt!!!!!
    6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Op welke dag nam je de laatste pil en op welke dag ben je weer met de pil begonnen?  Heb je onbeschermde seks gehad tijdens de stopweek?

Reageren
    M78

Als ik nu terug aan denk, ben ik donderdag avond mee gestopt en een week later heb ik de pil zaterdag ochtend ingenomen…wat natuurlijk veel te laat is! ?

Nee, geen seks gehad in de stopweek of week later…

Reageren
    John (moderator)

Omdat je geen seks hebt gehad is dat dan toch niet erg. Je moet er nu welk rekening mee houden, dat je de eerste 7 dagen na het starten van de pil niet beschermd bent door de pil. Dus pas weer vanaf zaterdag be je beschermd

Reageren
    M78

Het ging mij eigenlijk niet om of ik wel of niet zwanger ben (want dat ben ik niet!), het ging mij meer om dat ik nu eigenlijk al bijna twee weken de pil weer aan het slikken ben en nu op dit moment heb ik pijn in mijn onderbuik/eierstokken en dat mijn afscheiding anders van kleur (wit/roze) is….ik vraag me af, of dat komt door het te laat nemen van de pil in die stopweek of is t iets erger waar ik me druk om moet maken??? Dat was eigenlijk mijn vraag ?

Reageren
    John (moderator)

Met de pil heeft dat niets te doen. Het zou kunnen dat je een doorbraakbloeding krijgt. Dat kan tijdens pilgebruik wel eens voor komen.

Reageren
    M78

<ul style=”list-style-type: square;”>

• Ok! Dankjewel!
  • Reageren
Reageer op: Pil in stopweek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.