Zoeken Vraag het forum

Pil stopweek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Alias

Ik moest de 19de ongesteld worden maar ik ben de 14de begonnen aan de pil. Nu zit ik in mijn stopweek en ben niet ongesteld?

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dit is de eerste keer dat je de pil gebruikt?
    Waarom ben je op de 14 de begonnen ?

Reageren
    Alias

Nee ben gestopt 3maanden geleden erna weer begonnen, en ja dom weet ik zelf niet eens meer pf maar kan dat ermee te maken hebben?

Reageren
    John (moderator)

Dat zal er zeker mee te maken hebben. Houdt er ook rekening mee dat je dus de eerste 14 dagen NIET door de pil bent beschermd. Het kan zijn dat je een doorbraakbloeding kunt krijgen tijdens de pilstrip., Je had eigenblijk gewoon moeten wachten tot de eerste dag van de menstruatie en dan weer met de pil beginnen

Reageren
    Alias

zwangerschapstesten laten doen 2 stuks die wijzen uit op negatief? Zit ik mezelf onnodig druk te maken

Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik niet beantwoorden. Je was in ieder geval de eerste 14 dagen niet beschermd

Reageren
    Alias

Nee heb toen geen sex gehad. Heb 30 dagen geleden sex gehad erna een map geslikt. Erna beetje gebloed 1-2 dagen en testen zijn tot nu toe negatief ?

Reageren
    Alias

Ik zit nu in de stopweek van de pil en merk wat bruine afscheiding en lage rugpijn kan het zijn dat mijn menstruatie nu komt?

Reageren
    John (moderator)

Dan zul je ook niet zwanger zijn.
    Je zult het even moeten afwachten of je gaat menstrueren

Reageren
Reageer op: Pil stopweek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.